Hvorfor skulle hun det? Det har vi også svært ved at forestille. Tirsdag aften udsendte Kongehuset en pressemeddelelse om, at prinsesse Marie ikke har fået lavet en brystoperation i Litauen, som ugebladet Her Nu ellers hævdede. Om jeg så må sige. Nyheden om at prinsesse Marie ikke har fået lavet bryster har fyldt meget i mediebilledet det sidste døgn. Den inspirerede da også Politikens satirespalte ATS til at bringe deres version af dementiet tilsat et

Seniordate senior sexede kvinder

manipuleret billede af prinsessen.

Billedet til venstre er fra dette års Roskilde Festival. Engelske, daily Mail skriver: 'Jeg har ikke fået lavet et 'boob job siger Danmarks prinsesse Marie mens den svenske. Spørger Ekstra Bladets reporter. Dels er hun født fransk, dels skrev Se og Hør for nogle år siden, at Marie havde været indlagt på en privat klinik i Frankrig og ladet sig behandle af en dygtig plastikkirurg. Kvällsposten skriver: 'Slagsmål efter historien om prinsessens bryster'. Det er som sagt svært at vurdere. Find Radio24syv på din FM- eller DAB-radio. Nu er historien også nået til udlandet.


Big boobs video pornomodeller søges


I teksten hedder det. Og nu er den opsigtsvækkende sag også nået de store bryster busty nøgen wellness udenlandske medier. For sagen om prinsesse Maries kavalergang står stadig åben. Vis mere, derfor havde Kongehuset bedt ugebladet om at bringe en berigtigelse i dets nyeste nummer. Hoffet har det bedre med at gå direkte til Her. Ugebladet Her Nus chefredaktør Erling Tind store bryster busty nøgen wellness Larsen dementerede først sin egen forsidehistorie om, at prinsessen havde fået lavet nye bryster i Litauen. Sådan én vil han ikke havne i, for han vil beskytte sine kilder. Kan man forestille sig, at vores kilder lyver? For det første kan man se det, indleder Tind og henviser derefter til føromtalte Se og Hør-artikel, som han også mener gjaldt en brystoperation. Hent vores app til Android og iOS og få Radio24syv med på farten. En påstand, der altså ifølge Kongehuset er det pure opspind. I artiklen bekræftede Lene Balleby prinsesse Marie og prins Joachims besøg på hospitalet, men ville ikke uddybe besøgets karakter af hensyn til privatlivets fred. Billedet til højre er fra Copenhagen Historic Grandprix august 2013. Efterfølgende udtalte hoffets kommunikations- og pressechef Lene Balleby til Ritzau: Hele historien er pure opspind, og derudover har prinsesse Marie aldrig været i Litauen. Men ret beset er det også lige meget, hvad jeg synes. A.: Prinsessen ved ikke engang, hvor Litauen ligger. (Foto: Tariq Mikkel Khan/ Jonas Olufson). Dog uden at true med en retssag, lyder det fra Lene Balleby. Anna Thygesen, der er seniorrådgiver i kommunikationsbureauet Geelmuyden Kiese, mener, at der er tale om dårlig kommunikation fra Hoffets side: »Man kunne mene, at kongehuset har skudt sig selv i foden. Hvis målet var at beskytte Kongehusets medlemmer, er det ikke lykkedes særlig godt fortæller hun til. Her er hendes hoved er sat på en krop, der meget vel kunne være Linse Kesslers. Kunne man forestille sig, at prinsesse Marie lyver? Og vi vil jo til enhver tid beskytte vores kilder, derfor kan vi ikke uden at afsløre, hvem de er, føre bevis for, at vores påstand er rigtig. Lyt til Radio24syvs programmer, når du vil, og hvor du vil. Ifølge Her Nus historie skulle prinsesse Maries påståede brystoperation have fundet sted i juni 2014. Sådan en med et falsk indlæg, der lover mere, end det holder. Til Ekstra Bladet sagde han: Vi står nu i en mystisk situation, for nogen lyver.


Thai massage taastrup nørrebro thai massage

  • Gratis analsex massagepiger herning
  • Danske amatør nøgenbilleder sm pisk
  • Massage sydsjælland trans bar københavn
  • Hård sex video hamborg lufthavn gratis parkering
  • Vordingborgpigerne dk luder i randers



Sloppy Dildo Bj and Huge Squirts.


Svenske sex noveller den frække side

Erling Tind Larsens version ligner journalistikkens svar på pushup-bhen. Derfor er det også en principiel beslutning, der gør, at vi hellere vil trække historien tilbage end at afsløre vores kilder. Til gengæld ved prinsessen, hvor Frankrig ligger. Folk skal vide, at når de fortæller noget til os, så fortæller vi ikke videre, hvem de er fortæller han til. Erling Tind, der er chefredaktør på Her Nu, peger på, at det er en principiel beslutning, at ugebladet vælger at rette sig efter Kongehusets ønske: »Da vi bliver kontaktet af kongehuset, tager vi igen kontakt til vores kilder, og de fastholder historien. Det har vi svært ved at forestille. Men da han efterfølgende blev gået på klingen, dementerede han sit eget dementi. Den sidste sætning om Litauen blev ligesom hængende.